Quote of the Day

Every true genius is bound to be naive.
Friedrich Schiller

A letter from the heart.....

Love all of you who are still supporting me, thanks a million.


Friday, August 13, 2010

mega project II - part 3

A little progress from yesterday... I already know the steps, where to put the long strip first, where to fill up the spaces and all. And I think I always overthinking of something I do. Macam sh*t.

Lepas tu, I always want to finish something fast! I'm impatient. So damn TAK SABAR OK?

Tapi bila dah buat project macam nih, memang menguji ketahanan dan keyakinan terhadap diri sendiri. Maybe I really, really need this kind of stuff to motivate myself. Kan? Hmmmm....



Ni yang aku mampu siapkan hari nihh....


Aku siap bawak balik lagi alat2 nak buat semua nih dengan strips yang ready untuk dilekat, gam, gunting, ruler, cutter....... macam tak de je kan bende2 tu kat umah aku nih?? Hahahaha

Semangat aku nak buat this weekend since Paeng will be off to Gemas, konon nak celebrate Ramadhan Al-Mubarak laa dekat home sweet home die... Aku? Nak celebrate hapenye dah umah aku kat sini siap tinggal ngn parents lagi tauu nyah!! Tak kuase!!!

So, dengan ketiadaan Paeng this weekend, boleh laa aku menghabiskan mase aku di rumah dengan buat quill.... eheemmm, papergraphic nih! Keh keh keh.

Bak kate Aini, idol aku sekarang is Yulia Brodskaya weee~~~~~~~~~~ 

Finally, aku ade idol gak!



No comments:

Post a Comment